Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

Sunday, December 18, 2011

8000 GSTT tak perlu bayar balik perbezaan gaji RM3476


Video Terbaru Tahun Baru Cina dari Petronas.....Saksikan !!!
Akhirnya, satu demi satu berita gembira hadir kepada golongan GSTT.Ada berita yang cukup menggembirakan hati-hati GSTT yang risau mereka terpaksa kena pulangkan gaji/elaun sebanyak 3 ribu lebih tu.

“KUALA LUMPUR: Nasib kira-kira 8,000 Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) terbela apabila kerajaan bersetuju melupuskan RM3,476 perbezaan gaji yang sepatutnya dibayar balik kepada kerajaan.- Berita Harian 18 Disember 2011″

Dan malam ini jam 12 tengah malam ataupun esok pagi akan berakhirlah penantian golongan GSTT yang menunggu peluang untuk diserap ke jawatan tetap. Namun, mereka yang berjaya akan mengambil kursus di IPG atau universiti sebelum mereka diserap ke jawatan tetap dan dihantar ke sekolah-sekolah yang masih ada kekosongan.

Kepada yang berjaya, saya ucapkan ribuan dan jutaan tahniah kepada anda semua. Hasil usaha anda telah berbaloi dan biarpun ini adalah peluang yang hadir cuma sekali dalam seumur hidup, saya harap anda manfaatkan dan jadilah seorang guru yang berjaya, bertanggungjawab dan berdedikasi pada masa hadapan. Demi anak bangsa kita juga.

Kepada yang kurang berjaya, jangan sedih. Jika ini bukan takdir dan ketentuan untuk anda, yakinlah bahawa ada jalan lain yang lebih sesuai untuk anda. Jangan bersedih. Habis bersedih, mulalah cari kerja baru. Saya tahu ada yang mengharap sangat untuk diserap dan saya yakin ada yang mungkin tidak puas hati. Anda kena faham, bukan senang untuk memuaskan hati semua orang. Jadi, bersabar dan terima seadanya.Sumber dari ohcikgu.com

Insya-Allah, saya akan update status semasa dan juga link semakan keputusan GSTT ambilan Disember 2011 ini dalam blog ini. Nantikan update dari saya dari masa ke semasa. Jika ada yang sudah tahu terlebih dahulu, jangan lupa maklumkan pada saya diruang komen agar saya boleh update secepat mungkin. Proton Exora Bold Terbaru Dari Proton...Tengok je tak beli tak pe!!!



P/S : Beli iPhones iPads yang diminati kat sini.....Sold.my !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...