Belajar Cara Buat Duit Dengan ChurpChurp

Sunday, December 18, 2011

Terkini Semakan Keputusan Guru Sandaran Tak Terlatih GSTT ambilan Disember 2011 – 19 Disember 2011


Video Terbaru Tahun Baru Cina dari Petronas.....Saksikan !!!
Akhirnya, hari yang ditunggu telah pun tiba. Anda boleh buat semakan keputusan Guru Sandaran Tak Terlatih (GSTT) ambilan 2011 pada 19 Disember 2011. Jadi, kepada yang berkenaan bolehlah membuat semakan pada hari tersebut. Saya juga akan update link untuk anda buat semakan diblog ini pada hari tersebut.


Sukacita dimaklumkan Bahagian Pendidikan Guru, Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) akan membuka talian semakan keputusan GURU SANDARAN TIDAK TERLATIH (GSTT) AMBILAN DISEMBER 2011 melalui portal rasmi http://www.moe.gov.my/ bermula 19 Disember 2011.Sumber dari Facebook KPM

Saya harap GSTT COS dan GTTS CFS yang terlibat dalam semakan ini akan gembira. Hari yang ditunggu telah pun tiba dan bagi yang akan berjaya, saya ucapkan tahniah terlebih dahulu. Bagi yang kurang berjaya, terima seadanya.

Terima kasih kepada KPM kerana update secepat mungkin. Saya tidak sangka dalam minggu depan. Tapi ini satu berita gembira buat semua GSTT yang terlibat. Inilah buah tangan dari KPM untuk para GSTT. Insya-Allah, anda semua ada peluang untuk diserap ke jawatan tetap selepas mengikuti kursus 18 bulan tersebut. Tahniah dan tahniah bagi anda semua.

Saya berani jamin, graduan ISMP mesti bising punya dengan keputusan ini. Sabarlah. GSTT ni bertahun-tahun lamanya untuk dapat peluang yang cuma 1 kali ini sahaja. Selepas ini, tak ada peluang macam ini lagi. Saya harap, anda bersabar dan GSTT ini bukannya diserap terus tahun depan. Mereka PERLU ikut latihan dulu. Baru akan diserapkan. Harap graduan ISMP boleh faham seadanya.Sumber dari ohcikgu.com

Ini semakan untuk GSTT yang sudah pergi semakan dokumen tempoh hari. Bukan untuk ambilan baru GSTT 2012. Tak ada ambilan baru lagi untuk GSTT. Dan sesiapa yang lepas semakan ini akan pergi mengikuti kursus. Apapun, semuanya akan terjawab pada 19 Disember nanti. Proton Exora Bold Terbaru Dari Proton...Tengok je tak beli tak pe!!!



P/S : Beli iPhones iPads yang diminati kat sini.....Sold.my !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...